To prawda, bez strategii komunikacji marki też istnieją. Nie tylko jakoś przeżywają, ale mogą pochwalić się i wysoką rozpoznawalnością i spójną komunikacją i całkiem niezłymi relacjami z klientem. Co jest ich sekretem? Ponadprzeciętna inteligencja emocjonalna ich twórców, odważne wizje własnych team’ów kreatywnych plus dużo pieniędzy. Jeżeli jednak nie posiadasz wszystkich trzech składowych – nie ryzykuj. Oszczędź swój czas i pieniądze, które bez strategii komunikacji na pewno zmarnujesz. Raczej postaw na konsekwencję komunikowania, zapodaną Ci w indywidualnie skomponowanym menu strategii. To must have każdego, kto szuka sposobu na konsumpcję treści i usług.
Bardzo łatwo uwierzyć nam w pewne złudzenie, że wystarczy być mądrym i mieć wyższą świadomość, by skutecznie trzymać lejce konia, zaprzęgniętego do powozu naszego życia. Jednak z doświadczenia wiemy, że zawsze lądujemy w jakimś rowie.
– Jan Andrzej Kłoczowski OP
Strategia komunikacji
Expert
STAY GREEN to filozofia innego spojrzenia. Musisz zobaczyć, że strategia komunikacji to istotny element strategii biznesowej Twojej firmy. To kompas aktywności z kierunkiem na rozwój. Dziś komunikacja i nowatorskie techniki zastępują reklamę i kształtują sprzedaż. Istotnym trendem przyszłości (która w zasadzie już za progiem) są nowe formy interakcji człowieka i maszyny. A zatem umiejętność strategicznego myślenia wobec wyzwań zmieniającego się otoczenia staje się kluczową kompetencją. Jej dopełnieniem jest zdolność zachwytu i odczytania złożonej natury konsumenta. Jego nawet nieuświadamianych uczuć i pragnień; jego przyzwyczajeń, motywów postępowań, procesów decyzyjnych.Taka koncentracja na odbiorcy, kliencie, konsumencie – Partnerze Twojego biznesu jest w STAY GREEN filozofią budowania strategii obecności i strategii komunikacji.
Masz pytania - napisz