Skip to content Skip to footer

Nawet największe budżety marketingowe mogą nie sprostać roszczeniom „nam się to prostu należy”, tu i ówdzie narzucanym w przestrzeni medialnej. Rodzi się zatem pytanie – jak komunikować, by skuteczność tego, co „się należy” była osiągana bez tupania obcasami? Najprostsza rekomendacja to autentyczność przekazu. Najtrudniejsze działanie to budowa opowieści, która wciągnie. A w największym skrócie to jedno pojęcie – storytelling. Dziś modelowy i nawet atrakcyjny reklamowo komunikat, wpasowujący się w każde zapotrzebowanie rynku nie wystarczy. Potrzebna jest relacja i dialog budowany indywidualnie z każdym uczestnikiem otoczenia biznesowego, politycznego i społecznego.

Storytelling

Expert

Prawdą jest, że żyjemy w kulturze nadmiaru i ten nadmiar zaczyna nam szkodzić. Nadmiar komunikacji i jej nieumiejętne używanie deprecjonuje już nie tylko samą treść przekazu, ale przede wszystkim nadawcę i Jego środowisko. Irracjonalne i kompromitujące sięgania po hejt czy z budowane z rozmachem getta wykluczonych wprawdzie rodzą emocje, ale przecież nie budują relacji. Moje doświadczenie, płynące zarówno z kilkunastoletniej pracy w mediach komercyjnych, jak i projektów realizowanych po drugiej stronie barykady – z jednostkami samorządowymi, formacjami politycznymi, religijnymi i instytucjami otoczenia biznesu, daje właściwą perspektywę. Obrazowo można ująć to tak: każdy potrzebuje opowieści. Każdy szuka treści prowokującej do myślenia i emocji, które otworzą decyzje serca.

STAY GREEN proponuje przywrócenie wartości w komunikacji medialnej; otwarcie na znaczenie słowa i otwarcie na dialog. W warstwie idei inspiracją jest Tischnerowskie spojrzenie na człowieka i przestrzeń dialogicznego otwarcia (eseje „Wydarzenie mowy” i „Ludzie z kryjówek”). W warstwie działania stawiam na storytelling. Bo skuteczna komunikacja to dobrze opowiedziana historia. Tworzy relacje i rodzi spotkanie. Finalnie tworzy z marką więź.  W pewnym sensie to praca zbiorowa – Twoja historia, moje metafory i jeszcze lustrzane neurony, wyobraźnia, emocje… Neuropsychologia w praktyce. Od ponad 30 lat opowiadam o politykach, markach, biznesie, religii i człowieku. Jeżeli szukasz skutecznej kampanii medialnej opowiedzianej także przez emocje – napisz do mnie.

oferta

STAY GREEN

Masz pytania - napisz

Kontakt

    STAY GREEN PR & MARKETING
    Edyta Przybylska

    Agencja marketingowa STAY GREEN specjalizuje się w projektach brandingowych dla marek z obszaru SILVER ECONOMY, tworzy i realizuje strategie komunikacyjne dla podmiotów medycznych, rozwija projekty biznesowe z firmami stawiającymi na zrównoważony rozwój. Projekt LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability) to miliony zaangażowanych ludzi na całym świecie. STAY GREEN dołącza. A Ty? 

    foto: Iwona Sitnik-Kornecka
    Copyright © 2024. Stay Green PR & Marketing