IN MY ARROGANT OPINION

BLOG

Zielona kawa jest cool!

Zielona kawa jest cool!

Miałam taki czas, kiedy smakami, zapachami i wielkimi przestrzeniami kultury poznawałam New York. Całe tygodnie spędzane w  Metropolitan Museum of Art i w Guggenheim Museum przy  Piątej Alei. Kolejne tygodnie przy 81 Street w Museum of Natural History i ukochanej MOMA przy 53. Cudowne doznania i wspomnienia, wśród których swoje miejsce ma również zapach świeżo parzonej kawy, który o świcie króluje na ulicach dolnego Manhattanu. I właśnie a propos kawy, w kontekście green marketingu czyli o kultowym Starbucksie słów kilka…

Jak to robią inni

Jak to robią inni

Swego czasu Sir Elton John zadeklarował wpłacenie na fundusz emisji dwutlenku węgla okrągłej kwoty odszkodowania? rekompensaty?, zadośćuczynienia? za degradację środowiska, której dopuszcza się Jego prywatny odrzutowiec ( i latające nim VIPy; słynna podróż Meghan i Harrego , skrytykowana przez oburzonych ekologów). Można oczywiście zastanawiać się ile w tym przypadku było medialnego show, ile faktów i ile marketingu. Green marketingu…

Green marketing  The one and only

Green marketing
The one and only

Gdybym całą swoją ekspresją udowadniała, że kiedy rodziła się w firma STAY GREEN, nie miałam bladego pojęcia o istnieniu green marketingu, to zapewne zderzyłabym się najpierw z wiele mówiącą wymianą spojrzeń, potem zdawkowym: „ach tak, tak?!”  A finalnie z reakcją, w której epitet „pozorantka” być może byłby jednym z łagodniejszych. Szczerze mówiąc niewiele mnie to rusza…