Biznes Trendy Małopolska
Zacznijmy myśleć o rozwoju, nie o przetrwaniu. O tym, że biznes rozgrywa się między firmami, ale relacje tworzą ludzie – tak pisałam w pierwszym edytorialu do premierowego numeru BTM w październiku 2017. W każdym następnym numerze tę filozofię wypełnialiśmy konkretnymi przykładam. Przeczytaj wybrane numery:
Wydanie w całości poświęcone fenomenalnym startupom, wśród których znalazł się Estimote –pierwszy polski, działający w Dolinie Krzemowej. I jeszcze w NYC , San Francisco i…na krakowskim Podgórzu.
zobacz
Na mocno prywatną rozmowę do świątecznego numeru namówiłam profesora Jerzego Hausnera. To był prawdziwy „Kairos, czas wyzwań”
zobacz
Niezwykle głęboki „Rachunek sumienia”, w którym otworzył się przede mną wyjątkowo twardy facet – Rafał Sonik. Jedyny Polak, zwycięzca Dakaru. Przeczytaj koniecznie – str.26
zobacz
To naprawdę ważny numer. Pierwsze urodziny, ale też pierwsza publiczna ocena naszej pracy. Reportaż „Urodzinowy Aperitif” pisałam w magicznej winnicy FRITZ. Historia naprawdę dużego biznesu i wielkich życiowych trudności zostanie ze mną na długie lata… Warto ją poznać – str 34
zobacz
„Kreatywność w myśleniu o Krakowie”
Czy o dokumentach strategicznych dla rozwoju wielkich metropolii można pisać w nieco metaforycznym stylu? Zaryzykowałam i przygotowałam artystyczną – jak przystało na miasto kultury, artystów, noblistów, królów i świętych – wizytówkę Strategii Rozwoju Krakowa. To fragment spójnej kampanii komunikacyjnej dla wyjątkowo trudnego do ugryzienia tematu, jakim jest urzędniczo/ekspercki przecież dokument…
zobacz
„Tu chcę żyć. Kraków 2030”
Finalnie „Strategia Rozwoju Krakowa do roku 2030” to praca zbiorowa blisko stu osób. Ale ja czuję satysfakcję, bo poza konsultacjami szaty graficznej i pracą redakcyjną z tekstem – moja koncepcja komunikacji i hasło: „Tu chcę żyć. Kraków 2030” zostało wybrane dla wszystkich działań Strategii. Pełny tekst Strategii dostępny jest tutaj